Ремонт гидрораспределителя Катка

Код товара: Катка
BW 332 DH-4
  • Ремонт гидрораспределителя Катка
  • Производители Bomag
  • Наличие: Есть в наличии
  • 5000 грн.


Ремонт гидрораспределителя Катка, Ремонт распределителя Катка, Ремонт гидрораспределителей Катка, Ремонт распределителей Катка, ABG, Hamm, Dynapac, Bomag, Caterpillar, BW 213 BVC-5, BW 219 BVC-5 и BW 226 BVC-5,volvo, AMMANN, ATLAS WEYHAUSEN, BOMAG, CASE, CATERPILLAR, CATHEFENG, DYNAPAC, HAMM, HYUNDAI, JCB VIBROMAX, KAUF, LEBRERO, LISHIDE, LIUGONG, LONKING, LUTONG, MITSUBER, POWERPAC, SAKAI, SANY, SDLG / LINGONG, SEM, SHANTUI, SINOMACH, SINOWAY, STONE, TIANGONG, VOLVO, WACKER NEUSON, WEBER MT, WORLD, XCMG, XGMA, YTO, YUTONG, ZOOMLION, АМКОДОР, БАЛТИЕЦ, БЕЛДОРТЕХНИКА, ЗАВОД ДОРОЖНЫХ МАШИН, МАГИСТРАЛЬ Рыбинск, РАСКАТ, ЧТЗ-УРАЛТРАК,Remont gidroraspredelitelya Katka,

Ремонт гидрораспределителя Катка 

Грунтові катки використовуються практично у всіх дорожньо-будівельних операціях. Саме це зумовило таку велику популярність цього виду спецтехніки.

Головне завдання грунтового катка - ущільнення дорожньої основи, будь то грунт, гравій, щебінь або асфальто-бетонна суміш. Каток повинен забезпечувати хорошу щільність і водонепроникність підстави для подальших дорожньо-будівельних робіт. Варто враховувати, що якість і подальше зношування дорожнього покриття залежить від функціональності і ефективної роботи машини. Якщо забезпечити спочатку високу міцність і несучу здатність підстави, то на довгий час можна буде забути про ремонт дороги.

Оцінити якість ущільнення дорожнього покриття можна за допомогою відносини фактичної щільності ґрунту до його максимальної стандартної щільності. Це означає, що щільність верхнього шару насипу не повинен бути менше 98% стандартної, а нижній шар - 95% відповідно. Таких результатів можна досягти тільки добре підібравши потрібний грунтовий каток.

Сам грунтовий каток розташовується на шарнірнозчленованою рамі, яка ділиться на передню і задню напіврами. Напіврами повертаються щодо один одного в площині на кут до 35 градусів і в поперечної на кут до 12 градусів. Основні види робіт, які можна провести завдяки катку по ущільненню грунту, такі: укочення, трамбування, вібрація, віброукатка і вибротрамбовка. Головне завдання машини - зблизити частинки грунту якомога щільніше, щоб не в майбутньому відбувалася деформація покриття. Процес ущільнення відбувається через вібрації машини. Тому на грунтових ковзанках використовуються дворежимні віброзбудник. Для максимального ефекту ущільнення підстави необхідно виконати укочування кілька разів, причому в міру зростання щільності ґрунту навантаження на покриття повинна збільшуватися. Часом для такої мети не вистачає маси катка, в такому випадку її можна збільшити, завантаживши баласт з піску або металевих вантажів.

Грунтові катки, призначені для ущільнення незв'язних грунтів, комплектують гладким вальцом і шинами з протектором невеликої глибини. Для роботи на пов'язаних грунтах, в тому числі стабілізованих, використовуються катки з кулачковими вулицями, які продавлюють грунт і, тим самим, виконують ущільнення на велику глибину. Якщо ж для цих цілей задіяти машину з гладким вальцом, то на поверхні тільки з'явиться кірка, а під нею залишиться пухкий грунт. Продаж грунтових котків ведеться як вітчизняними виробниками, так і західними постачальниками. Лідерами продажів є Caterpillar, Hamm, Dynapac, Bomag.

Гидрораспределители секционные и моноблочные в одинаковой степени нуждаются в ремонте, который не стоит откладывать, если техника демонстрирует неполадки. Общая схема состоит из последовательности действий:

Разборка узла, в котором была обнаружена неисправность.

Измерение, дефектовка и тщательная проверка всех деталей, присутствующих в конструкции.

Изготовление золотника для замены, включая обработку - токарные работы, термическое воздействие, шлифование и полирование.

Выполнение ремонта посадочного места в корпусе с использованием алмазного развертывания отверстия.

Притирка золотника под новое отверстие, чтобы добиться максимально точного соответствия.

Сборка устройства и проведение испытаний распределителя.

Перед началом ремонта нужно провести не только разборка агрегата, но и его промывку – это позволит точнее оценить состояние деталей и сделать дефектовку. Основную сложность доставляет золотник -нужно очень точно подготовить эту деталь и проявить аккуратность при установке. Кроме того, не стоит забывать о важности испытаний после ремонта, они проводятся на специальном стенде – это позволит понять, все ли проблемы были устранены.

Причины износа, поломки распределителей:

- износ золотников, в результате механического повреждения внутри системы (стружка, разрыв РТИ)

- перегрев клапанов

- высокое давление масла в системе

- износ РТИ

Наши специалисты помогут устранить любые неисправности!

Этапы ремонта вашего распределителя:

1. Дефектовка (стендовые испытания, микрообмер деталей)

2. Изготовление золотников

3. Восстановление посадочных мест под золотник

4. Притирка золотника

5. Сборка и стендовка.

Сроки выполнения ремонта:

Дефектные работы 1-2 дня с момента поступления гидравлики на наш завод

составление перечня работ и стоимости 5часов

общее время ремонта от 3х до 5ти рабочих дней.

Написать отзыв

    Плохо           Хорошо

Ремонт гидрораспределителя,

Оплата Приват
Оплата Mastercard
Оплата Maestro
Оплата Liqpay
Оплата Visa
https://toprem.org.ua © 2020