Статті
Чому зламався гідромотор, мотор поршневої кранової установки.
У крановій установці і маніпуляторі як правило використовуються аксіально-поршневі гідронасоси і гідромотори. В процесі експлуатації виникають несправності в роботі гідромотора вантажної лебідки або повороту колони (вежі) або основного насоса. Розберемо типові часто зустрічаються несправності поршневого насоса і мотора.
Чому біжить масло по валу насоса або мотора?
Вал насоса або поршневого насоса ущільнюється за допомогою сальника. Якщо текти масла відбувається по валу гідромотора, то варто уважно проаналізувати можливі причини. Чому біжить масло мотора або насоса через сальник? Це може бути як знос самого сальника так і бути наслідком більш серйозного дефекту. Сальник може видавити через надлишкового тиску всередині корпусу поршневого насоса або мотора - це відбувається через відсутність належної дренажної лінії. Як правило на поршневому моторі 3 отвори-вхід, вихід масла, дренаж (тобто злив надлишкового масла з корпусу мотора в Гідробак). Якщо дренажна лінія несправна (заглушена, є перегини рукавів і т.д) то рано чи пізно сальник видавить. Також можливою причиною може бути знос підшипника (або втулки) вала.
Гідромотор не крутить лебідку, не піднімає вантаж лебідкою.
Для того щоб визначити чи дійсно несправність в гідромоторі необхідно зробити нескладну діагностику. Піднімаєте вантаж (або намагаєтеся підняти вантаж) і дивіться витоку в дренажному отворі. Якщо проблема в моторі то з дренажного отвору буде струменем бити масло. Якщо витоку в дренажному отворі не великі, то причина не в гідромоторі.
дренаж мотора
Чому через дренажний отвір струменем ллється масло?
Причина в порушенні гермитичности між вхідним і вихідним напором масла. Знос поршнів або блоку поршнів, знос бронзової Шайби (розподільника). Причиною несправності як правило брудне масло, сторонні частинки в маслі, абразивний знос. Потрібен ремонт мотора (заміна зношених деталей). або шліфування бронзової Шайби (розподільника).
Чому гідромотор працює ривками?
Бувають випадки коли лебідка або поворот колони працює з ривками. Причиною несправності-дефект одного (або рідше двох) поршнів мотора. В результаті один поршень не працює і відбуваються провали в роботі насоса або мотора. Потрібно ремонт найчастіше заміна несправних частин або мотора в зборі. Нижче на малюнку представлений дефект у вигляді заклинювання поршня (плунжера) в блоці циліндрів і подальший обрив штовхача - даний мотор природно працював ривками.